Wednesday, July 23, 2008



Ingin kenali diriku?
Namaku Siti Ratikah Binti Nasikun,
Dilahirkan di Hospital Daerah Pontian,Johor. Aku juga dibesarkan di Pontian Johor. Nama timanganku ialah Ikah..Nama ayahku ialah Nasikun Bin Misran. Ibuku pula Fatimah Binti Mahadi. Aku memiliki 5 orang adik beradik. 3 orang kakak dan seorang adik lelaki. Ketiga-tiga kakakku sudah berkahwin dan kini aku memiliki 6 orang anak saudara.Hobi aku ketika lapang adalah membaca novel dan cita-cita aku pula ialah ingin menjadi seorang kaunselor yang berjaya suatu hari nanti. Insyaallaah... Kini aku sedang melanjutkan pelajaran di Kolej Teknologi Islam Antarabangsa Melaka. Mengambil jurusan Diploma Kaunseling dan kini aku di semester 3.. Aku harap dengan usaha yang aku lakukan selama ini dapat membantu untuk aku terus berjaya.. Aku juga berharap agar semua yang mengenali diriku agar sama-sama mendoakan kejayaanku..

9 comments:

salam mawaddah said...

alhamdulillah,dengan adanya kita didunia ini,maka kita perlulah berbakti kpd kedua org tua kita yg tlh membesarkan kita hingga hr ini.so,kita samer2 dptkan diploma untuk kebahagiaan family

ezreenhaznina said...

haiii..salam..emmmblehtahan blog..perbanyakkan lg pengisian k..ayu jer...

@peXs said...

very simple.blog awak ringkas je.tp klu bnyk gambar lg bez

are-zril said...

assalamualaikum......
wah smart r blog....
pandai create....
erm tapi kalau tmbh sikit ag....
mzty exploid....hehe

ReDbLuEzOnE said...

assalamualaikum...
cantik blog... kreativiti dah ada cuma perlu tambah item yang dikehendaki pensyarah... anda bleh maju lagi...hait.. wassalam

Mohd Syahrin bin Mohd Rashad said...

Salam...bila tengok blog ni...rasa tenang je...cantik macam tuan dia gak...hehehe...harap upgrade maksimas lagi ok? Pape hal pun overall cantik...

asyuk said...

salam....betilke suka senyum....he he he...cantik la blog...nanti tambah lah ape2 yang patut eh...:-) sajaada_asyuk89@yahoo.com

violetbiru said...

hye tian comei..akhirnya aku dapat gak bka blog ko...
cantik blog nih...
smoga dapat markah yg tgi yerk....

miza_1305@yahoo.com said...

Asalamualaikum...
very simple.klu bnykkan lg menarik